[opublikował: Janina Szwalbe , ważne od 2020-09-16 11:18:26, aktualny]
Koordynator do spraw dostępności
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Pawłowiczkach
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez gminę, zgodnie z wymogami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę Pawłowiczki w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Kontakt:
Pani Danuta Perz – koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy w Pawłowiczkach
tel. 774036472
e-mail: koordynator@pawlowiczki.pl